Pääasioiden paras kumppani

Näin johdat asiakaskokemusta tunteiden avulla

Asiakas muodostaa yrityksestä mielikuvan jokaisen yksityiskohdan kautta. Brändilupaukset on lunastettava jokaisessa asiakaskohtaamisessa, riippumatta siitä minkä kanavan kautta asiakas on tekemisissä yrityksen kanssa.

Tärkeää on, että asiakaskokemuksesta tulee yhtenäinen. Johdonmukainen asiakaskokemus herätää luottamusta ja turvallisuutta. Turvallisuuden tunne saa asiakkaan tulemaan palveluidesi piiriin uudestaan ja kasvattaa asiakasuskollisuutta ja tekee asiakkaasta suosittelijan.

Lojaali asiakaskunta mahdollistaa liikevaihdon kasvun ja kannattavuuden vaikeinakin aikoina.

Olemme koonneet sinulle Ilona Rauhalan luennoista 30-sivuisen tiivistelmän veloituksetta 'näin johdat asiakaskokemusta tunteiden avulla'

Lataa oheinen opas täyttämällä alla oleva lomake. Saat sähköpostiisi pdf-tiedoston jossa saat

  • mm. 8 tosiasiaa tunteista
  • kuinka henkilökunnan itseluottamus vaikuttaa asiakkaan kohtaamis -kokemukseen
  • kuinka vaikutat asiakkaan tunteisiin
  • myönteisen asiakaskohtaamisen tunnusmerkit

Täytä tietosi